partynight

vad ska man ha på sig ikväll? alltid detta kläddilemma. suck.

ikväll vill jag vara het och snygg. jag får dra fram min slampigaste outfit; minikjolen och nått linne.

hm. eller så kör jag araboutfiten ikväll. hm. ja det får det nog bli. ok.

ikväll är det paaaaaaaaarty partyyy people, lemme c youuuur hands.

seriöst. hur kan man sitta inne nu och titta på idol när det är 20 grader ute och alla är festsugna?

update: jag kom på att jag hade lite gaser i magen så då ska man undvika allt tight.

nu är det michael jackson på datan (datorn). party.

ok det här var det värsta skitinlägget jag har skrivit på länge. det är ju dubbelrader överallt. gud vad fult.

Kommentarer
Postat av: nicole

va vad är detta? Kvalituttan sjunker på blöööggen. Parrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtyyyy people! Ut å festa me er männsikor det är FAN varmt ute! Mouuuuhahahhaha

2007-10-26 @ 22:13:48
Postat av: magz

kvalituttan? har tuttar något med blögg att göra? näääää det har det inte. kanske med görgan, men inte med blöggen. sluta svamla.

2007-10-26 @ 22:36:30
Postat av: nicole

har görgan tuttar? Nu hänger jag inte me i svängarna. Sluta dricka breexzer å prata som en vuxen människa. Tuttar är något som har me Roberto å göra. punkt

2007-10-26 @ 22:38:39
Postat av: magz

vuxen? jag är faktiskt bara 20 år gammal. det är du som är vuxen. görgan har akupa medan roberto kör på dkupa. sluta förnedera görgan på hans bekostnad, du har faktiskt egna pengar och kostander. görgan är en sann spottare.

2007-10-26 @ 22:41:22
Postat av: nicole

vaaaaaaaaaaa? jag har tappat tråden men att roberto har dkupa är jag helt me på. Nu måste vi gå annars missar vi bussen. Syns i hallen. HAHAHAHAHHAHAHA

2007-10-26 @ 22:42:39
Postat av: magz

ok. pussssssss snar syns vi. om två sekunder typ.

2007-10-26 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0