partybilder

det här är ett par partybilder från tisdagen. vi var ute med benji och hans vänner. alla möjliga länder som blandades.
113361-892
brasilianskan, benji och bönan
113361-891
pancaketime. nu har vi blivit polare med en pannkakssnubbe också. det var gott med pancakes,nutella och banan haha. jeeeeeeeah. jag är skitsugen nu.
113361-890
första gången i mitt liv som jag rökte vattenpipa. de första gångerna var aningen åt det mer kritiska håller. jag hostade som en galning. sedan flöt det på, men jag förstår inte själva syftet med hela grejen. blir man hög? jag vet inte, men jag blev lite lost eftersom jag gång på gång snackade svenska med en libysk (från libyen) snubbe. jag var trög i huvudet med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0