nu kokar det över

GUD jag är SÅ irriterad över den här internetuppkopplingen så jag får nästan lust att dänga datan i väggen av ilska. varför kan inte den här skiten fungera som den ska för en gångs skull?

och inte nog med att jag inte kan koppla upp mig mott mitt nätverk, så surfar jag på Simons som är så slött att till och med en snigel skulle ta priset i snabbhet.

dessutom har jag något virus, så varje gång jag klickar upp internet får jag upp en asiatisk porrsida med smala brudar utklädda till såna där fantasivarelser, sailor moon och allt vad dom heter.

SNYFT.

Kommentarer
Postat av: P-O

Rensa internet cachen och installera http://www.lavasoftusa.com/products/ad_aware_free.php och kör en sökning av datorn. Att du får upp den där sidan kan vara orsaken till att internet går slött.

2007-10-22 @ 12:19:51
Postat av: magz

PO! jo du, jag laddade ner den grejen du tipsade om. och det verkar som att det har fått bort de flesta virus,.eller jag får iaf inte upp obscena internetsidor haha. tack!!

2007-10-22 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0