nu ar vi stekta

Jag sitter precis pa ett internetkafe och intrenet ar riktigt slott, dessutom ar det lite irrtieradne att det inte finns svenska bokstaver. nu i veckan bor vi fa internet hemma hos oss (later lite kul att saga det hehe) och sedan kommer jag att bli en heltidsbloggare igen.

men jag bloggar som sagt i word och sa komme rjag att klistra in lite text senare, for er som ar intresserade.

idag hade vi en lektion i depth reporting med en liten strang snubbe. kursen verkar kul och vi har redan fatt var forsta uppgift. inte det enklaste att skriva ett referat av en lang artikel pa engelska. men det kommer val ga bra, man lar sg alltid nagat nytt.

ok nu ska vi ivag och kaka lite och dessutom forsoka fixa kabeltv sa att vi kan halla oss update.
aaah nu ar det enrique pa radion. hihi.

ok. ENORMA halsningar till alla som laser bloggen. formodligen ar det manniskor jag kanner, men aven er jag inte kanner. hoppas ni har det bra och kommunicera lite med mig ibland.

kisses

Kommentarer
Postat av: Heddan

gah blir så avundsjuk när jag såg bilderna och att det faktiskt existerar en sol nånstans=) Men vad är det du pluggar?kramar

2007-10-02 @ 14:15:31
URL: http://heddii.blogg.se
Postat av: P-O

Aha var det därför som Magdas väska vägde så mycket, snodde solen från oss här uppe. ;-)
Man är ju inte lite avis, ser döhärligt ut. :)
Lycka till med pluggandet, det tar alltid någon dag innan man vänjer sig vid engelskan (som man ju inte använt sedan gymnasiet :P) men sen rullar det på. =)

2007-10-02 @ 17:38:58
URL: http://pos.blogg.se
Postat av: Gabz

Ni verkar ha de sååååååå soft. Vadå gå i skolan ni verkar ju bara softa hela tiden ju hahah =))

2007-10-02 @ 20:41:17
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Micke

Checkade precis din blogg igen efter att inte ha gjort det på... månader (varför vet jag inte)och såg bilderna från er nya "studieort". Alltså tror ni själv på att det kommer att bli något pluggande alls där nere? :-D Fan vad nice det verkar! Jag hade ju lätt tillbringat hela dagen (och natten) ute!

2007-10-02 @ 22:14:46
Postat av: magz

heddan - haha, ja det ar harligt med lite sol. jag pluggar media och kommunikation. skitkul faktiskt.
po - haha, fast po vi anvande ju lite engelska i lund ockso, all kurslitteratur var pa eng, synd bara att man sket i att lasa halften av bockerna haha.
gabz - haha vi softar inte. vi har inte vilat upp oss ordentligt sedan vi kom hit ner, men snaaaart sa
micke - haha, fasen micke du verkar ju inte riktigt tro pa att vi klarar det. och ja, det ar party konstant har. du hade nog varit bakis varenda dag om du hade hangt har haha

2007-10-03 @ 12:38:09
Postat av: Nicks

Ja du baggis. Latt ar det inte. haha. Tankte jag skulle kommentera pa din blogg eftersom vi inte syns sa ofta nu fortiden. Tankte att du kanske saknar mig nu nar du sitter 1 meter ifran mig vid en helt annan dator. Hihi. Puss

2007-10-03 @ 12:42:03
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: magz

ja, jag marker att du inte har sa mkt att gora. men jag tankte ska vi sticka snart och kaka eller?

2007-10-03 @ 12:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0