nu är det dags att lägga ner

jag är skittrött, trots att jag tidigare idag tog en liten siesta. jag var så trött och det var SÅ skönt att sova. finns fasen inget härligare.

tidigare ikväll var jag och nicole på någon slags förfest med andra maltesiska studenter. vi kände oss lite lagom lost tills det kom fram en snubbe och presenterade oss för typ alla. det var lite pinigt eftersom ingen verkade bry sig haha.

ja, så kan det gå. nu funderar jag på att gå och ta en macka, men jag är rädd för att bli tjock. trots detta så är mina andra tankar starkare så det blir nog en liten macka trots allt.

sov gott fulisar

Kommentarer
Postat av: nicole

jag vill ha löööööööööösgodis å marabou å lantchips å gott å blandat. Snyft.

2007-10-13 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0