lite som att snooza halva dagen

jag skänkte en tanke åt alla duktiga arbetare och alla flitiga skolever idag när jag vaknade klockan sju på morgonen och det var mörkt. som tur är behöver vi inte frysa häcken av oss här, än, men det var som sagt lite vinterdepp känsla över hela morgonsitationen idag.

därför kände jag mig tvungen att proppa in mptren i öronen direkt, det andra jag gjorde efter att jag hade stängt av mobilen. därefter kände jag mig manad till att gå på toa.

sedan var det dags för sömn igen för läraren i kursen ethics in the media är, inte som ett sömnpiller, snarare ett apotek av sömnpiller.

Kommentarer
Postat av: JAPSI

skulle ge vad som hälst för att slippa ta på sig stora jackor med vanatr som man sen bara måste bära på eftermiddagen för att då är det för varmt!

2007-10-18 @ 12:30:46
URL: http://JAPSI.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0