jlavä tada

nä men seriöst. min data kommer nog att kollapsa snart. jag tror att en fläkt är sönder och det gör att min data hettas upp väldigt snabbt. jag blir nog tvungen att besöka en reparatör snart.
idag regnade det väldigt intensivt. lägenheten är dålig isolerad, eller så är den nog inte isolerad alls, därför var det rätt kallt idag på morgonen. jag fick en liten vinterdeppkänsla över mig. mycket beklagligt.
jag är så jävla irriterad på min data seriöst. har lust att slänga den åt kackerlackorna, för den förtjänar inte min omtanke.

jag är så jävla trött. idag sov jag på lektionen. och nu ska vi till de blåa grottorna och vara äkta turister.

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

HAHAHHAHA erkänn ni har massor med kackerlackor i lägenheten.. älska att vara utomlands :P

Puss Puss

2007-10-11 @ 13:49:33
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Anonym

det heter faktiskt dator

2007-10-17 @ 23:22:22
Postat av: magz

anno: det heter faktiskt data här

2007-10-18 @ 00:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0