glimpse in the mirror

det är svinkallt i lägenheten. jag har verkligen bylsat på mig och nicole är inne på sitt rum och kollar på sjätte sinnet. på väg till skolan passerar vi kenneths videos, en hyrbutik, där man kan hyra 6 filmer för 20 spänn i en vecka. det är rätt sjyst.

på tal om nicole så fyller hon 23 år idag, dock ser hon ut som 17 hihi. HIPP HIPP HURRA! hon fick en liten present idag på morgonen.

hm. jag har drabbats av en plötslig finnattack och jag funderar på om det har något med maten att göra. det är inte precis så att jag käkar corbe och sånt.

ueeeeh. kallt som fasen. men varmare ute än inne.

och det här nagellacket stör jag mig också på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0