galningen på yogan

fan vad torr jag var idag då. inga roliga inlägg, inget som chockar, inga arga kommentarer, inga kommentarer alls.
torrt på alla fronter.

jag måste erkänna att jag kände mig riktigt duktig när jag gick ifrån yogan idag, det kändes som att jag hade gått ner tre kilo med detsamma. fast man ska ju inte inbilla sig.

yogaläraren är helt galen. jag överdriver inte det minsta. hon är helt galen. hälsar på alla, kindpussas och lär sig namnen direkt. hon blev helt till sig över att jag och nicole var från sverige eftersom hon för länge sedan hade bott i sverige. hon är 66 bast och har mer energi än vad jag har. herregud.

under lektionens gång envisades hon med att snacka svenska, den enda som är kvar av svenskan andtas iiiiiin, ock andtas yyyyyyt, yes good girls!

vissa av övningarna blev man lite fisnödig av, så tipset är ju att inte käka precis innan yogan, såvida man inte vill leka gaskammare.

efter lektionen kramades och pussades hon hela tiden och var så glad över att vi hade kommit. puss ock manga manga kramar sa hon när vi gick.
den tanten är allstå sådär läskigt hurtigt, men jag tror att hon nog kan få fart på mig. jag vill ju komma tillbaka slim och het till sverige. inte tjock och blek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0