ett tråkigt inlägg

internet är så jävla segt. fattar fan inte vad simon håller på med. simon är snubben vi surfar på. han laddar säkert ner en porrulle och segar ner hela nätverket.

idag har vi haft lektion, och sedan degade vi på stranden. det blåste rätt mycket så det blev inget bad. istället spanade vi på småpojkar och försökte hitta den rätta posen för en liten tupplur, men det gick inte så bra.

senare träffades jag med sanjin, och det blev det gamla vanliga; juice på det där cafeet (vad heter det sanjine?) och sedan glass och milkshake på ett glasställe. härligt. vi tog en lång runda, och snart vet jag var allt befinner sig här i sliema.

och nu är jag lite stressad. nu ska jag och nicole till st julians (paceville) och festa lite med Benjamin och hans polers.
image885image886
image887

Kommentarer
Postat av: sanjo

Och namnet är......... La Rive!

Du glömde att nämna sjukhuset (st james) jag som guide blir mycket besviken:)

har ni åkt till Gozo ännu? hahahha

2007-10-09 @ 21:49:18
Postat av: magz

sanjo: haha sorry.
nästa gång nämner jag sjukhuset också :D a till gozo idemo u subotu :D

2007-10-10 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0