en porrtidnings liv

jävla skitbudget. det blev inget med det. jag satt och surfade halva kvällen typ.

jag sitter här och gäspar och funderar på om jag ska gå och lägga mig på min sten här i rummet. det är faktiskt rätt kallt på natten. man vaknar rätt kall. och täckena är äckliga, ser ut som spermafläckar på den, så vi har hållit på och tvättat så att de åtminstone luktar gott.

på tal om täcken och äckligt. första dagen jag och nicole flyttade in här, när vi rensade och dammade, så hittade nicole en porrtidning på översta hyllani garderoben. en, med bilder.

Nicole (äcklad): Du, du vill inte veta vad jag har hittat här
Jag (förskräckt): nä vaddå? ett kryp eller?
Nicole: nä, en porrtidning
Jag (lättad): jaha. haha. jag trodde du skulle säga en kackerlacka eller något sådant

sedan bläddrade vi i den.
och det visade sig att den var på serbiska. HAHA. hahaha.

jag tyckte faktiskt det var lite roligt.

Kommentarer
Postat av: nicole

uäääähhh, det är däröfr det är spermafläckar på lakanen. Nån har haft en mysstund bland täckena. Bläää.

2007-10-16 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0