det som är nödvändigt

hm. jag skulle bara sitta här en minut och käka upp mina flingor, för jag är egentligen tvungen att sticka till affären. måste fylla min kylskåpshalva med nödvändigheter.

idag är det rejält blåsigt här på malta och det gör att det blir rätt kallt. annars är det inte så farligt. det är fortfarande flipflops som gäller.

idag kommer den där teknikern, som ska fixa vår router. än så länge surfar vi på simon. stackars han som inte fattat det än.

hm. nu måste jag gå och skriva en matlista så att jag inte glömmer något.

och ta en promenad och rensa huvudet och införskaffa lite inspiration.

Kommentarer
Postat av: A

Znas da 90% od slucajeva samo trebas restartati router i rijesi se problem. Uzmes iglicu i nadjes iza ima sitno dugme drziz pritisnuto 10 sek i pustis. Ta daa.

2007-10-15 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0