denna jäkla gubbkultur

jag fick höra gimme more ikväll, men partykvällen var redan förstörd innan det.

varför? jo, jag ska tala om det för er, klart och tydligt: har ni pappor som är singlar, be dom att hålla sig borta från klubbar där det mest hänger tonåringar.

jag spyr på alla män som är över 40 och tror att de kan bete sig som kåta pojkar i tjugoårsåldern. JAG HATAR ER. jag är fördomsfull mot alla 40+ singelmän som borde vara gifta vid det laget.
ikväll när jag och nicole satt på native bar så satt det ett gäng ryssar lite längre ifrån oss, och alla var småäckliga, men det var en ful liten gubbe som var mest äcklig.

han var liten och fet, småflintis och en sån ful mustach, utbredd hitlermustach. han satt på sin stol och typ diggade till musiken. varje gång en tjej gick förbi tittade han på tjejen och sa något. hade hon dessutom något megakort på sig, så RESTE han sig upp ur stolen för att kunna fortsätta titta efter tjejen i fråga. HERREGUD.

jag satt och himlade med ögonen och irritationen bara växte. så när nicole och jag skulle gå, så tittade han, säkert enligt honom, flörtigt och log sitt äckligaste leende mot mig. jag mimade ett fkcu uyo till svar.

allstå seriöst, man måste väl ha en viss självinstinkt och vara medveten om vem man är och hur man beter sig? saknar snubbar detta eller? är det därför dom är så på och framåt?  dessa gubbar, som är hundra gånger fulare och äldre, än andra killar tror att dom kan ragga på någon som är 30 år yngre än dem.


Kommentarer
Postat av: madde

håller med!

2007-10-28 @ 17:01:45
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: joella

kunde inte sagt det bättre sj!! ;)

2007-10-28 @ 19:09:37
URL: http://joella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0