den manliga kulturen

jag kunde visst inte hålla mig.
jag är så pissed på dessa low-class killar som härjar här på malta. dessa outbildade tölpar som inte vet hur man beter sig mot en tjej, som tror att det räcker med att sticka huvudet ur bilen och ropa eller busvissla efter en. allstå ärligt, de kan inte hålla käften, de bara MÅSTE säga något.

dessa tölpar, kan direktöversättas till seljaci på bosniska, så nu vet ni väl hur dessa kan bete sig ungefär. dom "råkar" ta på en när man möts på trottoaren, för trottoaren är sååååå trång. jeah right. och jag förstår ärligt talat varför man inte reagerar; för att man är rädd att de ska ställa till med en scen och börja bete sig våldsamt mot en. så därför tiger man varje gång man får kommentarer. så jävla tragiskt. palla att vara människa när killar är som djur. 

men ikväll när jag var på väg mot taxin var jag sur sedan tidigare så ilskan höll i sig när jag gick jämsides med en kille, fast på andra sidan trottoaren. han började gå mot mitt håll och sa något i stil med hur det är med mig. jag svarade att allt bara är bra tack och fortsatte att gå. 

snubben  uppfattade tydligen inte att jag var sur utan fortsatte närma sig mig och drog sådana skitiga repliker så jag sa please shut up. och han fortsatte med ett "what does that mean, you want me to shut up blabla" och jag blev så jävla ursinnig och skrek JEEAH AND FUCK OFF AS WELL. någon måtta får det vara. så marcherade jag förbannat vidare.

senare i taxin, killen som satt i framsätet, vände sig plötsligt om och sa I wanted to punch that guy, because of you. han hade tydligen gått bakom mig när allt hände. öh jaha. ok, sånt behövs inte, våld löser inget. ok lite kanske, beroende på vilket sammanhang kanske haha. men inte mycket. yeah, but you just kept on walking so I didin't do anything. snubben var från england, säkert någon galen fotbollshuligan som älskar att slåss, och hette cameron (fint namn) och vi bytte nummer.

det är så man gör sig av med killar, man tar deras nummer och sedan ringer man aldrig upp. men den här gången hann cameron ta upp sin telefon innan jag ens hann säga I can take your number instead... tio minuter senare ringer han och vill bjuda på middag.

image940

slutsatsen får ni faktiskt dra själva den här gången.

Kommentarer
Postat av: //A

aj aj aj. Killar kan vara såna svin. Och att du gav den andra rätt nummer med ?? det var vågat. och så undrar ni varför ni blir slagna eller våldagna sen. ccc fy skäms

2007-10-20 @ 11:43:23
Postat av: magz

A: jaha, så ett telefonnummer rättfärdigar en våldtäkt eller ett slagsmål?

det är lite intressant att du i princip menar att man får skylla sig själv om man blir slagen eller våldtagen. det slår mig att du omöjligt kan tänka dig in i tjejers situation eller veta hur det är att vara tjej och konstant tänka på hur man ska bete sig ute, eller vilka vägar man ska gå för att undvika idioter som uppenbarligen inte tänker med hjärnan.

ett telefonnummer är inte alltid genvägen till en tjejs säng, utan snarare, som jag skrev innan, ett sätt för tjejer att skaka av sig killar.

2007-10-20 @ 14:30:19
Postat av: A

To iznad NISAM bio ja!

2007-10-20 @ 14:48:23
Postat av: magz

znam bic

2007-10-20 @ 14:57:48
Postat av: P-O

Hehe, byta nummer för att bli av med en kille.
En elpistol skulle säkert kunna funka lika bra, bara att ge killen zap och sen gå där ifrån medans han ligger där halvt paralyserad på trottoaren... :P

2007-10-20 @ 15:15:49
Postat av: Sign. Anz

SÅLD... hahaha

2007-10-20 @ 15:20:33
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: A

Att bli av med en kille.....aaa visst finns det sätt, men sedan så finns det sätt!
Nämligen att säga att man e sen, nämligen att man inte
tagit sina piller, vad för piller frågar killen... Jo, det där könsbytet som gjordes för inte så längesen var helt okej men kruxet är att man måste ta så många piller för alla efterverkningarna skall bli bra..... prova d någon gång tjejer så får ni se hur många killar som är fortfarande intresserade efter 2 sekunder!!!

Och by the way, Turbofolk rocks.... // A

2007-10-20 @ 15:27:24
Postat av: magz

PO: haha. du, det låter som en bra ide, du kanske skulle kunna smuggla ut några sådana från sverige till malta?

A: eftersom de flesta killar är homofober och äcklas fruktasnvärt av transexuella människor så skulle jag istället få stryk.

och btw, turbofolk kan OMÖJLIGT rocka, eftersom det inte ens består det minsta av rock ;)

2007-10-20 @ 21:01:19
Postat av: // A

killen såg att du var sårad och utnyttjade det. Han bokstavligen erbjöd dig hans axel att gråta emot när du behövde det. THE OLDEST TRICK IN THE BOOK by the way. Varsågod och var naiv.

I hate to say I told you so! THE HIVES

2007-10-20 @ 22:47:53
Postat av: magz

A: sårad? snarare förbannad.

2007-10-21 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0