2007-10-02 tisdag 09:15

jag kände att jag var tvungen att blogga här lite. Sitter vid köksbordet och käkar frulle. Jag har sovit så jäkla bra de här två nätterna vi har varit i lägeheten, en sådan enorm skillnad jämfört med university residence där isoleringen tydligen inte existerar, allt hörs, då menar jag verkligen allt. På nätterna vaknade man av folk som skrek ute eller hoppade i poolen och på morgonen vaknade man av människor som slamrade i köket. Sammanlagt sov man fyra timmar och vaknade däremellan ca sex gånger.

Men dagens inlägg ska inte handla om sömn utan om utseendesfixering. Jag funderade lite på det idag när jag klädde på mig. Tjejerna här ser rätt okej ut, varken killar eller tjejer är FÖR snygga, utan de som är snygga; de är snygga, och de som är fula; är fula. Men överlag ser de flesta faktiskt helt okej ut. Äh man ska egentligen inte snacka om ful- och snygghet eftersom alla är snygga i någons ögon. Men ja ja. Man känner igen en maltes på deras ljusa ögon och mörka hår, och det är snyggt.

det här inlägget blev aldrig färdigt. jag har glömt bort vad poängen men vad det här inlägget var. men sktisamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0