zlatan är kanske snygg trots allt

sverige vann. mycket trevligt.

istället för att hänga med i matchen satt jag, nicole och angelica och diskuterade fotbollslår, eller vader, eller vad det nu heter. fotbollsben, det låter mycket bättre. hur som helst. zlatan är snygg, men snyggheten slutar där ansiktet tar vid.

tills ikväll, då det hände något ofattbart. jag tror att det lät rätt högt när jag och nicole suckade till samtidigt och utropade ett naaaw. detta hände i samband med matchen när kameran vinklade in zlatan när han log, ett sånt busigt och gulligt flin. vi två smälte.

så från och med nu så kan jag faktiskt tycka att zlatan är snygg upp till där näsan tar vid. 

Kommentarer
Postat av: jannic

Hahahah, underbart! Ni ar 2 riktiga fotbollsfan :)!

2007-11-22 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0