våga vägra lugg

dagens pannkaka heter "hur du inser att du faktiskt inte passar i lugg".

jag har haft lugg innan, och det var väl inte min worst hairexperience ever, men inte långt därifrån. ajdin tyckte att ja såg ut om en jelena, nån rysk brutta antar jag, medan jag tyckte att jag bara såg ut som ett bowlingklot i ansiktet.
efter två månader hade luggen växt ut så pass att jag kunde ha den som snedlugg.

då lovade jag mig själv att jag aldrig någonsin mer skulle klippa lugg.
men nu blir jag sugen igen.

steg1: ta en stor del av framhåret, den delen som går in mot mittbenan (inte det håret som är på sidan av ansiktet) och sätt fast det med en klämma och fixa till luggen. tada. skiful.

steg2: ta massr med bilder från alla vinklar och försök tänka dig in i situationen att du har lugg.
113361-1034

steg3: inse att man faktiskt inte passar i lugg och vara glad att man inte klippte håret.
113361-1035

nu slipper man alla felklippningar. problemet är löst!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nje, kanske borde skippa luggen. Du är grymt söt måste jag säga :)

2007-11-13 @ 07:43:57
URL: http://emelieortegrens.blogg.se
Postat av: magzi

emelie: låt saxen ligga kvar i lådan ellerhur. tack för komplimangen förresten :)

2007-11-14 @ 00:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0