tillbaka på malta

jag ligger halvdöd här i sängen och försöker verkligen att pressa fram lite bokstäver och ord som sedan ska föreställa ett blogginlägg.

jag är SÅ trött. jag vet att jag alltid gnäller på hur trött jag är, men det här är trött multiplicerat med tio. vi gick upp idag vid halv fem och kom hem för en timma sedan. under den tiden hann vi uppleva åksjuka nummer 1, sicilien, hamnen, etna, lava, pensionärer, modica, mat, godsaker, åksjuka nummer 2 och spya nummer 1.

JAG ÄR SLUT.
men sicilien är fan underbart.

Kommentarer
Postat av: Ermina

Ooo kort vill vi ha :)

2007-11-30 @ 13:26:38
URL: http://Ermina.blogg.se
Postat av: papillon

komentar na blogg partypall: kakvo god da
je vrijeme ili nevrijeme ne

zasluzuje psovke jer i u nevremenu uvijek ima malo vremena voli te tvoj papillon

2007-11-30 @ 14:09:23
Postat av: magz

ermina: haha. det kommer, fast imorgon, eller sent ikväll :D haha

papillon: znam, upravu si. volim i ja tebe.

2007-11-30 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0