the nose - det här är tillägnat dig

den tentan jag fasar mest för är communicating with music-tentan. en tenta och en ASSignment. egentligen så tror jag att den kan vara rätt rolig, men med tanke på omständigheterna just nu och vem jag och nicole jobbar med så är den långt från tillfredsställande.

meningen är att vi ska göra en radioreklam, producera allt själva och sedan redigera. i vår lilla grupp ingår även en man, Gamlingen, 48 bast och går sitt sista år på universitetet. han är lika gammal som gorgan och min pappa. jag vet inte hur jag ska beskriva denna man, så därför får han bara vara irriterande.

eller jo kan nog beskriva honom. han är den typen av människa som tror sig veta bäst, som kan allt och som man, enligt honom, bör visa respekt. under de tjugo första minuterna hettade det till lite, inte positivt. jag tycker inte om folk som inte kan lyssna på andra människor, som behandlar mig som ett barn (talar typ "pedagogiskt" och irriterande lugnt) och som ALLTID avbryter när man pratar. har han inte lärt sig att man låter någon tala till punkt? speciellt någon man inte känner? är man bra polare så kan man hålla på och skrika om man så vill, men jag och gamlingen joe är inte det.

sedan satt han med redigeringsprogrammet på macen, och han kunde inte ett piss! haha. han tog upp ett såååå dåligt exemplar och trodde att han hade rätt. och trots att jag visste att han hade fel (och jag kan inget heller men detta var så totalt fel) så VÄGRADE han att inse att han hade fel.

sedan började jag spåra ut lite och då slappnade han av och började dra lite halvtorra snuskskämt, eller om det var nicole som gjorde det...? hursomhelst jag ser inte framemot nästa gång vi ska möta honom. imorgon dvs.

113361-1084
rubriken har inget med texten att göra,  dock så har det väldigt mycket med bilden att göra. det här är en hyllning åt en kär vän; the nose, eller Näsan om ni så föredrar. vi föredrar the noooouuuusseee. det var faktiskt näsan som skjutsade oss till tågstationen när vi var på väg till kastrup. kära näsan.
113361-1082
och här i all mänsklig form står jag och hitta på olika ljud. killen framför mig var en vän till the old man som skulle hjälpa oss. det slutade med att vi satt och diskuterade hur rude-iga snubbarna på malta är. bakom mig står gamlingen och spanar.


Kommentarer
Postat av: nicole

hahaha. Kära joe hoe.det blir ett kärt återseende imorn. Tänk om the nose skulle råka komma in på din blogg å läsa detta va pinsamt det skulle bi, då skulle han aldrig kunna komma hit å hälsa på. hihi. sov gott. syns imron puss

2007-11-28 @ 00:15:34
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: magz

saken är den att jag tror att the nose inte ens skulle fatta det. nose, vad är det? då hade du fått ha en svenskalektion med honom :D

2007-11-28 @ 01:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0