surprise surprise, sa bönan och log

hej snyggingar!

ni trodde väl inte att jag hade däckat eller något?

jag sitter här vid datorn, men det har varit en kamp. jag fick fightas om min egen dator bara för att ajdin satt här och kollade fotbollsresultat på sitt låtsasfotbollsspel, ni vet det där man spelar över internet.

trots att jag inte tycker om överraskningar av den här typen så måste jag säga att den ändå var en sjyst överraskning. jag var på toan när nicole kom hem från skolan och så hade hon väldigt bråttom till affären. jag ville följa med men det var rätt så uppenbart att hon inte ville det.

men vi kom överrens om att vi skulle gå och käka så fort hon kom tillbaka. men näheej hon kom inte tillbaka och jag började bli lite grinig eftersom jag var hungrig. så jag slog henne en signal och hon svarade att hon var på väg. väl hemma kommer hon i mitt rum och säger att jag ska komma ut i vardagsrummet. hon lät lite konstig på rösten och jag misstänkte att hon hade dragit med sig något, en hund eller något. men det var ingen hund, det var ajdin! jag blev lite rädd.

dom ljög för mig dom svikarna! dom lurade mig också.
men jag tycker om dom ändå.

Kommentarer
Postat av: nicole

Jag är fan bäst! Suprise suprise å bönan det är jag det. En riktig het böna om jag får säga det själv.

2007-11-15 @ 00:03:38
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: Angelica!

Tihi! Jag visste! Ett litet tag i alla fall... Blev det Sicilien idag? Kram

2007-11-15 @ 14:36:19
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0