sultanen i sitt näste

jag känner mig som en sultan där jag sitter i min säng med laptopen i knät, kuddar, täcken och vattenflaskor i sängen runtomkring mig. idag har jag levt i min säng, enda gången jag gick upp var för att förbereda dagens middag, kellogs med bananer, och när jag skulle tvätta bort lite smuts från min kropp.

nu är det bara mitt harem som fattas och sedan är kvällen gjord.

image1072
det jag älskar mest med mitt rum är att det är så högt i tak. jag älskar det verkligen. det känns så oändligt och vackert.

Kommentarer
Postat av: nicole

Hörru sultanen, var är du? Du ska va hemma å ha middan klar när jag kommer hem, kvinna!

2007-11-26 @ 18:03:25
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: nicole

Eller iaf en färdigbredd nutellamacka, det är det minsta jag kan begära!

2007-11-26 @ 18:04:06
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: Jannic

Haha, du och jag spenderar verkligen vara dagar likadant genom att gora ingenting!

2007-11-26 @ 19:00:24
Postat av: magz

nicole: du ska inte kräva så mycket. tig kvinna! :D

jannic: haha. och det är så jäkla skönt :D

2007-11-26 @ 20:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0