otkrit cu ti tajnu

internet har fixat sig efter 40 min på telefon. jag hoppas att detta håller i sig, annars vet jag inte vad jag gör.

detta firade jag med att skypa med irma.
vi tar bara vid där vi slutade sist.
hon förstår när ingen annan gör det, hon förstår allt.
vi är av samma kött och blod och det är jag så stolt över.

männsiskor söker efter lustiga förklaringar till allt. de vill veta allt. de vill kunna kategorisera. de vill kunna peka ut och peka på och utropa aha. de söker efter saker de själva inte är medvetna om. de vill kunna sätta benämningar på förtelseer som kräver mer än ett par målande adjektiv för att kunna förklaras i ord.  

det behövs inte någon förklaring på vår vänskap, eftersom det inte finns någon och det går inte att förklaras. det är det bästa, för det är bara då man vet att det är äkta.
image1021

Kommentarer
Postat av: Jannic

"det behövs inte någon förklaring på vår vänskap, eftersom det inte finns någon och det går inte att förklaras. det är det bästa, för det är bara då man vet att det är äkta. "
Sa javla sant. Skickade det till min narmsta van i Sverige.. Ingen fara, du har copyright pa det :)! haha

2007-11-05 @ 17:34:17
Postat av: Irma

hej bona! joj bas si en riktig vän! jag är stolt över att ha dig i mitt liv! förresten ti moram nesto pokazati
ska nog publicerade på min blogg hahaha

2007-11-05 @ 18:08:38
URL: http://irmaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0