nu är jag inte stolt, men jag orkar inte

det är 99 procents chans att jag ska skolka imorgon. föreläsaren som håller i morgondagens lektion är så tråkig att en blomma direkt skulle vissna i hans närhet. jag sitter och halvsover på lektionen för att det är så oförklarligt dött när han pratar.

jag klarar inte av tråkiga människor.

allstå vet ni vad han gjorde en gång en tjej kom försent två minuter? han sa åt henne att gå eftersom han klart och tydligt hade sagt 9:10 och inte 9:12. helt puckad.
och när någon i klassen diskuterar med honom så kan han få för sig att bara avbryta mitt i meningen och säga sch sch, there are others that want to talk, trots att personen i fråga inte ens hade kommit till mitten av det han hade att säga.

ibland får jag en sådan stark lust att bara ta och slänga skrivboken på honom och säga åt honom att pensionära sig för hela maltas skull.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej där! Kika gärna in på min blogg och hitta en massa tips om hur du kan göra din blogg unik genom lite små designfinesser.. finns många tips om hur du kan gå tillväga..=)

2007-11-01 @ 02:12:37
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: magz

SPAM.
dessutom är min blogg het som den är.

2007-11-01 @ 02:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0