myggan is back, för hundrade gången

det här med smeknamn, jag har ju ett hundratal sådana.

men när jag var liten var jag säker på att jag inte skulle ha ett enda smeknamn när jag blev äldre. på lågstadiet var det oerhört viktigt med en "mina kompisar" bok där alla fyllde i om sig själva och kompisarna likaså. och precis som alltid när jag kom till smeknamn: förblev min rad tom medan alla andra fyllde i sina smeknamn.

men nu har jag tagit revansch. vad tycker ni om mitt nya smeknamn myggan? jag tycker nog om det tror jag. det låter lite gulligt.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknar dig på bloggen!! du måste blogga mer mer mer, jag blir aldrig määätt. hahah puss

2007-11-20 @ 18:38:28
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: magz

haha jag ska försöka mätta dig då :D

2007-11-21 @ 01:52:36
Postat av: Iris

Ditt smeknamn MYGGAN är jättefint! =)

By the way, turbofolk je katastrofa a Jajce je super crasijica! =)

2007-11-21 @ 14:24:50
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: magz

iris: haha. ja, jag börjar verkligen tycka om det :D

2007-11-21 @ 23:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0