lyckas hon, så lyckas väl jag

nu har jag pratat, i ett halvår känns det som, med min mamma. hon har dessutom fått upp ögonen för min blogg. den har varit hemlig för mina familjemedlemmar ända tills för någon månad sen.

dubbelliv typ.

så ringer hon mig och vi diskuterar allt och inget. ibland ringer hon och så har vi blogg-högläsning, där hon läser högt ur bloggen och jag får sedan förklara mig. den här gången slapp jag dock, fick bara förklara det där med hunden när man slår den i bakhuvudet.

den här gången kom vi även fram till att hon och jag ska ta körkort nästa år. jag vill nu seriöst ta körkort så att jag kan racea i kycklingryd, men känner jag mig själv riktigt bra så blir det inte riktigt så. jag ger dock inte upp hoppet om mig själv, eller min mamma.

vet ni hur jag peppar mig? genom att tänka illa om andra människor. haha. det är det bästa. jag tänker så här kring körkortet ex. har X lyckats ta det, så gör jag det också eftersom hon är så trög, har Y lyckats ta det så gör väl jag det också eftersom han är så osäker osv osv.

mia törnblom skulle säga att jag lider av dålig självkänsla, jag skulle vilja säga att det är bra att peppa sig med hjälp av andras dumhet, för då känner man sig extra smart he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0