Kamrat posten och mina kärleksproblem

jag måste bekänna en sak.
jag har varit kär i niklas strömstedt.
jag var kanske 11 bast och tyckte att han var ashet.

det var en sådan smygkärlek och jag var rädd för mina egna känslor. men mest rädd var jag för mig själv. haha jag tyckte att jag var lite störd som kunde gilla en sån "äldre man". en lång period trodde jag faktiskt att jag var den enda i hela världen som kände så.

tills en dag då jag satt i biblioteket och bläddrade i KP. på kropp och knopp sidan var de en insändare, en tjej som hade skickat in och skrivit att hon var helt hopplöst förälskad i niklas strömstedt. plötsligt kände jag mig normal som aldrig förr, för jag var inte den enda som hade dessa sjuka tankar om äldre män.

KP var räddningen för alla förvirrade barn. det var min bibel. KP på fredagar på bibblan var dåtidens höjdpunkt.

image1019

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0