jag hade lite tråkigt

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa till madrid där jag skulle shoppa för en stor del av pengarna. jag vill shoppa. jättegärna. nu.

Vilken CD-skiva ligger i din CD-spelare just nu? det var länge sedan man höll på med cdskivor, och eftersom jag ine har någon cdspelare här just nu så ligger det ingen cdskiva i den alls.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?  åh fyfasen. ingen. jag hatar alla sånna turistattraktioner, jag är riktigt mentalt ostabil när det kommer till sånt. men om jag måste välja något så är det sådana som är "på marken", typ kasta bollar för att vinna kexchoklad osv.

Tittade du på tecknat när du var liten? ja, hela tiden. fast jag tyckte inte om sådana "lågproduktionsfilmer" eftersom dom var så fult tecknade. det skulle vara disney helst.
Läser du för skojs skull? det är väl klart att jag gör. jag läser mest humorböcker, så om ni vill skratta medan ni läser så ska ni läsa Marian Keyes.
Pratar du några andra språk? bosniska och engleska.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja det tyckler jag verkligen, speciellt om det är han som har bjudit ut mig. lite stil på snubben får det faktiskt vara.
Vad har du med dig in på bion? godis, helst chokladiga.
Gillar du din boendesituation? ja :) jag bor  en stor lägenhet och har en mycket härlig sambo som heter nicole.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22. omg. jag blir gammal snart.
Tror du att Gud är man eller kvinna? jag tror att gud är könlös.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? jag tror att jag kommer bättre överrens med snubbar, det är på något sätt lättare
Sover du på sida, mage eller rygg? rygg. det är tufft att andas om man ligger på mage. förresten så ligger hjärtat under tryck om man sover på mage, och det är inte heller bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0