izzie på hugos

ok. jag har varit så duktig idag så jag förtjänar, inte en, utan TVÅ nutellamackor, och inte en, utan TVÅ greys avsnitt.
jag är bäst! i loooooooveee greys.

förresten, på det stället som jag och miss bean alltid käkar på, Hugos, där jobbar det en brud som påminner om Izzie så himla mycket. jag kan inte låta bli att älska denna kvinna, jag får för mig att hon är izzie och så har jag lust att fråga hur dom andra kändisarna är, fast att hon inte känner dom och hon är inte ens izzie på riktigt. fattar ni? jag fattar knappt.

Kommentarer
Postat av: nicole

miss bean är jag antar jag? har jag gift mig me mister bean utan att jag märkt det eller?

2007-11-26 @ 22:17:39
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0