it's tricky

det är inte morgon, jag vet. men jag vaknde vid tre. det har varit lite skumma sovvanor de här senaste dagarna eftersom jag har lagt mig på  morgonen, typ sex, och vaknat senare på eftermiddagen.

egentligen så tycker jag inte om det, för det känns som att jag tappar kollen helt. jag och det som kallas för kontroll är de närmsta vänner, vi klarar oss inte utan varandra. därför känns det som att jag har svikit min vän.

läget på malta då? varmt i solen, kallt i skuggan. jag måste sticka till den lilla turkaffären och köpa kellogs och andra småvaror. det är billigt hos dom jämfört med supermarketen som förutom sina priser även ligger superlångt ifrån.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj jag la mig också 6 igår. Omöjligt att somna idag så jag körde en rövare och sov inget alls inatt. Maha! Tanken är att jag kanske kommer kunna sova ikväll då..

2007-11-13 @ 07:45:40
URL: http://emelieortegrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0