ikväll är jag en lipsill

ikväll gråter jag över tre olika grejer.
den ena grejen är att internet inte fungerar. igen. för 80:de gången. jag vet att det låter som ett äkta i-landsproblem, men bor man i ett i-land så får man ta det för vad det är.

internet krånglar. vilket innebär en massa telefonsamtal till technical support som inte är så hjälpsamma, men som ikväll hörde min desperata stämma och lovade att skicka en tekniker hem till oss. vid något tillfälle var jag verkligen på bristningsgränsen och ville bara lipa ut min frustration och han sa snällt ok take it easy madame. naw.

det andra är att jag saknar min familj. min kära familj. farmor ringde för någon timma sedan. min kära farmor (nu blir jag sentimental igen). de är alltid med mig i hjärtat, men inte alltid i huvudet, vilket medför att jag inte alltid saknar dom. därför, när jag saknar dom så gör jag det av hela mitt hjärta, halva hjärna, min själ, heliga ande och allt det andra.

och det tredje, som är en bidragande faktor till 80% av mitt humör är min kära PiaMariaSara som är på besök i min hjärna och i min kropp. de tre brudarna gör mig galen. GALEN.

jag klarar knappt av mig själv, för att inte tala om andra människor när det är så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0