if looks could kill

jag måste berätta om en brud i klassen, som jag och min partner kallar för Stirrögat. jag kan lika gärna bre på med skitsnack för risken är liten att hon upptäcker bloggen och lär sig svenska.

den här tjejen allstå, Stirrögat, hon är den första som verkligen, verkligen lever upp till sitt namn. hon brukar alltid vara försenad till lektionen och när hon kommer in i klassrummet spanar hon av hela klassen och letar sedan reda på en plats där hon kan sitta. men, och nu kommer poängen, medan hon spanar spärrar hon upp sina ögon till max. jag lovar, hon ser ut som en galen chihuahua. jag var tvungen att googla stavningen.

jag har aldrig riktigt vågat se henne rakt i ögonen.
image1027
hon ser ut så här! hon har också brunt hår, fast lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0