godmorgon

jag tycker om att sova. det var därför jag vaknade vid 14. lördagar är mina sova-ut-dagar, då får jag slappa hela dagen.

igår var jag och min partner på middag hos angelica och henrik. jag var mäkta impad eftersom de båda var så duktiga på att laga mat. sådär komplicerad mat, hemlagad pizza och paj. tack för detta hörrni, det var mycket trevligt!

nu är klockan halv fyra, det är skitvarmt ute och jag funderar på att ta en promenad. jag måste rensa mitt huvud som är full av onödiga tankar. allstå det är nästan omöjligt att vakna deppig när man möts av solsken varje morgon. vet ni vilken lyx det är? slippa allt grått, blött och mörkt. vakna till sol och värme är en lyx.

ikväll ska vi förmodligen ut och festa lite.

Kommentarer
Postat av: äm

myggan; jag vakna 17.45 :P hahaha.

2007-11-24 @ 19:52:56
URL: http://amii8.blogg.se
Postat av: magz

HAHA, gora si od mene :D du tar priset. grattis!

2007-11-25 @ 03:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0