en megalång lista, förlåt...

men det är så jäkla skoj att fylla i sådana här grejer hihi.
PERSONLIGT
Namn: Magda
Födelsedag: 3 juni
Hemstad: Jajce i Bosnien och Kycklingryd i Sverige
Ögonfärg: blågröna
Hårfärg: brun
Längd: 1.70 typ
Högerhänt/Vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: tvillingarna (det bästa man kan vara)
Skostorlek: 38-39
Är dina föräldrar skilda: nej, tack och lov.
Rädslor: att någon av mina närmaste ska dö eller bli sjuk
Mest använda namn på msn: magzi

FAVORIT
Färg: beige just nu
Mat: pita & kupus, i missss very much.
Sport: ingen. är tyvärr ingen sportmänniska
Glass: ben&jerrys cookie dough. INGET slår denna glass.
Godis: alla möjliga
Affär: H&M
Tuggummi: Stimorol, de enda som inte blir geggia efter en tids tuggande 
Årstid: SOMMAR
Radiostation: lyssnar knappt på radio, men p3 om jag måste välja
Kroppsdel på motsatta könet: händer, armar och nacke

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: mest lik men ändå olik är irma. helt olika som personer är vi, men när det kommer till de mer djupa saker så är vi väldigt lika.
Vem är mest högljudd: vem? av mina vänner eller? jag tror nog att jag är mest högljudd faktiskt.
Vad får dig mest att skratta: människor som driver med sig själva, jag skrattar i för överigt lätt åt allt även grejer som egentligen inte ens är roliga.
Vem har du känt längst: ja det är ju irma, hela livet har hon varit där vid min sida.
När grät du mest: när jag var bebis
Bästa känslan: när jag gör mig själv uppmärksam på att jag har så mycket att vara lycklig över
Värsta känslan: att skiljas ifrån människor
Vart vill du bo i framtiden: någonstans där det är varmt, med en snubbe och vårt barn i en mysig och central lägenhet i en lagom stor stad. ändå har jag en känsla av att jag kommer att fastna i sverige.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: nej. är jag den enda?
Rymt hemifrån: nej, jag var för lat för sånna påhitt.
Tänk på självmord: nee det vill jag nog verkligen inte påstå att jag har gjort
Sovit utomhus: nej
Velat bli modell: jepp, men det höll inte i sig så länge
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: ja herregud, hela mitt liv har nog varit sånt, jag kommer inte på exempel men något jag ofta gör är att jag gömmer mig när jag ser någon jag inte orkar prata med. gömmer mig bakom någon buske, hus osv.
Sett en död människa: nej
Varit på scen: ett par gånger, då vi har uppträtt med dansklasser i nian
Retats:  ja haha. det är kul att retas, men aldrig mobbat.

DU

Svär: hela tiden tyvärr. jag märker inte ens själv när jag gör det.
Sjunger bra: verkligen inte. jag är tondöv som min pappa påpekat för mig ett antal gånger
Duschar dagligen: nej. jag orkar inte
Vill gå på högskola/universitet: jag går redan i Lund, och nu på Malta
Vill gifta dig: JA. det är min stora dröm, att få gifta sig med någon man vill tillbringa hela sitt liv med och sedan få barn. jag är väldigt romantisk på den fronten, men aldrig annars.
Kommer överens med dina föräldrar: ibland för bra. jag har aldrig tyckt att det är jobbigt att umgås med mina föräldrar, älskar att vara med dem på semestern, hitta på saker osv. att ha en fungerande relation till mina föräldrar är superviktigt för mig.
Gillar åska: nej verkligen inte. det påminner mig om krig.
Spelar något instrument: nej
Äger en ipod: .dom är för dyra haha. fast riktigt heta.
Sover med gosedjur: HAHAH NEJ. hallå vem gör det?
För dagbok: väldigt ofta
Sjunger i duschen: jag är rätt tyst när jag duschar
THIS OR THAT

Pepsi/cola: cola, men jag dricker inget av det
Mc donalds/burger king: DONKEN! helt självklart
Singeldate/gruppdate: singeldate. även om det är mer nervösare än gruppdejter
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/vegetarian: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: öh, en sportfråga.
Kakor/paj: kakor
Blind/döv: döv

KAN DU

Gå ner i splitt: nej
Skriva med båda händerna: nej. men testa att hålla en pennai båda händerna och skriv ditt namn samtidigt så ska du se att den andra handen hänger med automatiskt när du skriver, trots att du inte är höger/vänsterhänt
Vissla: ibland
Blåsa en bubbla: salivbubbla och tuggumibubbla
Ha dina ögon i kors: jepp
Nudda näsan med tungan: nej
Dansa: ja
Äta vad du vill utan att oroa dig: jag hatar den här frågan.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: en gubbe på gatan
Du pratade i telefon med: jannic, igår
Du msnade med: nicole, igår natt
Du kramade: nicole
Du skällde på: hm ingen aning
Du sportade med: HAHA.

SENAST DU

Skrattade: alldeles nyss
Grät: det var länge sen faktiskt, men den helgen innan jag skulle åka till malta, då jag hade min lilla gråthelg.
Filmen du såg: nicole och jag såg lambada i förrgår
Tuggade tuggummi: idag på morgonen
Drog ett skämt: jag drar aldrig skämt. jag kan verkligen inte berätta roliga historier, av någon anledning blir dom inte lika roliga när jag berättar dom. så därför skiter jag i sånt.
Sjöng en sång: jag sjunger alltid med i låtar jag hör. men just nu är det I wanna dance with somebody.

TROR DU PÅ

Liv på andra planeter: det här är så fjantigt med folk som tror att det finns ufon och shit. när jag blir bortrövad av en då kommer jag tro på det.
Mirakel: ja och ödet tror jag också på
Kärlek vid första ögonkastet: nej, men seriöst det kan inte vara kärlek vid första ögonkastet för kärlek har inget med ögon att göra eftersom kärleken är blind.
Spöken: jepp
Tomten: nej. snälla någon...

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
en eller två
Dricker du mjölk: jag sörplar mjölk
Person du hatar mest: ingen, men jag avskyr vissa människor haha
Vad borde man uppfinna: en tidsmaskin
Är du ett hälsofreak: nej
Vilket är det värsta vädret: när det regnar och blåser samtidigt
Lekte du med barbie som liten: ja. alltid. barbie var mitt enda lekredskap som liten.


Kommentarer
Postat av: Irma

LÖGN!! Du har visst planerat att rymma hemifrån! Den gången i 5:an när våra föräldrar förbjöd oss att sälja våra teckningar under släktträffen. Vi var skitsura och skulle sälja teckningarna utanför Samuelssons och rymma till Kalifornien. Så de så.

2007-11-05 @ 18:15:12
URL: http://irmaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0