efter mycket tänkande...

har jag kommit fram till ett moget beslut, kanske ett av de mognaste besluten i mitt liv. jag har insett hur viktigt det är att ha en bra sittplats när man sitter och surfar.

tidigare har jag alltid sagt att för min första lön (inte sommarjobbslön, extraarbete etc, utan riktiga första anställning) kommer jag att shoppa upp allt på kläder. men nu har jag ändrat mig. det första jag kommer att köpa för min lön är ett riktigt bra skrivbord och en skitskön stol. det här håller inte längre. jag är helt sne vid mitt s.k databord, det är inte ens ett bord, utan ett skåp som bara råkade vara i någorlunda rätt höjd. dessutom sitter jag på en hård köksstol.

stackars min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0