det gick sådär, men ikväll så smäller det

jag har fasen börjat få ont i min rygg pga den här hårda köksstolen.

gårdagen igår. hur tror ni att det gick för mig? tror ni att jag lyckades lägga mig 24 prick? jag gjorde fakiskt inte det. istället blev det halv två. men jag försöker att inte deppa ner mig totalt på grund av detta, utan jag blickar framåt och hoppas på att jag ikväll kan lägga mig innan halv två åtminstone.

morgonen då? för jävlig. jag var SÅ trött. det var omöjligt att orka lägga ner fötterna på golvet. jag tänkte onda tankar så som skolk, men eftersom vädret var så underbart, varmt och soligt, så orkade jag ställa mig upp. nästa steg var att ta sig till toan. jag lyckades enbart för att jag peppade sönder mig själv med tankar som när du kommer hem ska du få titta på greys anatomy, tänk på greys, tänk på greys, tänk på greys, och så var jag plötsligt på toan och kissade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0