bästisens andra dag på malta

jag vill inte påstå att att jag hade mycket liv idag, men tydligen tillräckligt eftersom jag inte hade tid till att blogga. dessutom var det ingen bra natts sömn eftersom det åskade och regnade mycket. därför var jag inte på så superbra humör när jag vaknade, men jag valde ändå att visa ajdin lilla malta. eller den lilla delen på väg mot st. julians. han gnällde lite om att det var långt så vi tog bussen tillbaka. vaddå gå? nä, imorgon får det bli ändring på det.

113361-1049
på balkongen sitter jag och käkar och känner mig som en bajskorv. alla flugor flög på mig och ville inte förstå att jag var butter och hungrig.
113361-1048
utsikten ner från vår balkong. mysigt typ.
113361-1047
jag och ajdin på väg mot st julians.


Kommentarer
Postat av: Mina

ajdin liknar väldigt mycket skådisen benicio del toro :-)

Postat av: magz

mina: HAHA. du är inte den första som säger det. jävligt lika är dom.

2007-11-22 @ 02:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0