bakning på g

usch jag känner mig så degig. låg tidigare idag på taket och solade, somnade och vaknade av att en snygging plockade ner sin tvätt. det var lite skämmigt. jag fattar inte varför jag skäms för sådana saker.

nu är jag så seg att jag funderar på att sticka ner till affären och bara köpa lite choklad eller något som kan pigga upp mig.

dessutom vill jag prata med min mamma (halo mama) men hon loggar aldirg in på skype. och så kommer hon förmodligen ringa upp när det är dags för mig att gå ut ikväll. jag och nicole ska tillsammans med jannic och hennes tjejkompis till lina och sedan till paceville.

I'M A DEG! snälla någon ryck upp mig lite.usch.


Kommentarer
Postat av: nicole

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY. RYck upp dig nu degklumpen. Ska hälla i dig en bacardi så du vaknar till liv.

2007-11-02 @ 20:11:49
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0