allt detta festande

jag ska sova väldigt snart eftersom jag är väldigt trött. vi har varit ute i paceville och festat lite.

jag vet inte om det är min ålder som spelar mig ett spratt eller om det är så att jag faktiskt börjar bli gammal. jag orkar inte festa längre, jag tycker inte att det är lika kul att fixa sig längre och jag förstår inte grejen med att dansa porrdans framför en hög med killar.

det är inte kul att skrika och gapa, eller stappla omkring och vara döfull. vilket jag iofs aldrig har tyckt har varit kul men ändå. jag förstår inte grejen med människor som måste få i sig alkohol för att våga hälsa och prata med en. och jag förstår inte heller grejen med killar som tror att de kan bete sig hur som helst och ursäkta sig med att de hade fått i sig lite för mycket.

var ligger njutningen i att vara 25 år gammal men bete sig som 16? känner man absolut inget ansvar när man är 25? jag trodde att man vid den åldern hade uppnått lite mognad. och alla småtjejer och småkillar som springer runt och är fulla, var är deras föräldrar som ska hålla koll på dem så att de inte råkar illa ut?

gud, jag känner mig som 52 bast ibland.


Kommentarer
Postat av: Pokerstar

Det finns folk som festar 2 gånger i veckan eller mer, jag förstår inte meningen med det hela?
Visst en gång i månaden är helt okej, men komigen festa varje vecka?
mycket att leva för..

2007-11-02 @ 03:22:55
URL: http://pokerstar.blogg.se
Postat av: magz

pokerstar: hörru, du låter nästan äldre än mig.

2007-11-02 @ 03:33:26
Postat av: nicole

Hallå! Klonka nu inte på att festa varje vecka. Det gör vi faktiskt. En eller två gånger blir det och så länge man känner för det å har kul så spelar det inte så stor roll hur ofta man festar!

2007-11-02 @ 11:23:12
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: Seno

Kanske är dags dra sig
tillbaka magz?
Köpa en kolonilott och hänga med the old folks.

2007-11-02 @ 13:38:38
Postat av: adö

Zaboga miloga Magda!!!

2007-11-02 @ 14:20:42
Postat av: magz

äh ni är gamla allihoppa :D haj dobro ti adöööööö, men ni andra...

2007-11-02 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0