who do u think u are?

det här är lite småtragiskt. men jag lyssnar på det smörigaste av det smöraste. jag lyssnar på bryan adams. det går bara utför haha. ja ja. funderar på att sova. men det känns lite konstigt. allt idag. hela dagen har varit skum. eller inte skum. den har ju varit rolig.

vi satt på the torg och svettades. herregud vad varmt det var idag. till och med min fiende korpen höll sig undan. fan vad jag hatar den korpen, den tror att den äger torget. men idag syntes den inte till.

sedan satt vi på herkan och höll brorsan sällskap medan han käkade. frankan syntes inte till. och lika bra, han hade nog inte blivit glad över att vi nu dricker gratis när vi är på herkan. från att ha gått till att vara de mest olönsamaste kunderna, är vi nu verkligen de mest olönsamaste kunderna i herkans historia.

ok. nu är jag lite trött faktiskt. har inte fixat något av det jag skulle fixa. får göra det imorrn. nu rä det dags att sova. puss puss

Kommentarer
Postat av: N

Vi fixar allt. Jag ska hooka upp dig me Tunnisen. Det verkar va en snäll släkt det där. Eller B. brorsa. hahaha. Allt ordnar sig! Sen har du ju alltid mig som reserv om det inte skulle gå vägen me snubbsen. Å det är ju faktsikt ingen dålig reserv. Hahaha.

2007-05-30 @ 10:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0