what to say

jag var tungen att rulla upp persiennen, eller vad jag ska kalla den, för nu börjar det bli morgon! underbart! det är rätt ljust ute, lite grått, men ah, underbart.

lite snabbloggning här innan jag bäddar ner mig för dagen.

herkan ikväll var ovanligt kul. annika kom förbi och degade en stund medan jag gjorde mig i ordning. hon var inte så hurtig och snabbade inte på mig. men när vi sedan stod och väntade på bussen kom hon på att hon hade glömt tändare och läppstift hemma, så hon sprang iväg snabbt medan jag fick stå där och charma busschauffören, och så äntligen steg hon på bussen och vi åkte vår lilla tripp in till centrum.

martin och jonas hängde även på. skoj med lite testestoron tyckte vi alla tre. det var röj på herkan. tunnisen var flitig och sprang runt omkring och röjde undan glas och sånt. brorsan flörtade med nicole hela kvällen, annika raggade på m och jag satt och spanade. och trump (i hate trump öahsdöahsdöh, nästan) dök upp och var väldigt trevlig, nästan så att jag smälte till en pöl.

och vad hände mer? hm. vi dansade som galna, och jag önskade umbrella-låten och djen var sjyst och spelade. wihuuu. frankan hängde och slängde och smuttade på en massa drinkar hela tiden. martin och jonas var trevliga. snubbar som kan dansa utan att dricka. gött. fler sådana åt folket. en äckelgubbe sa fan vad sexig du är, till mig och annika ville ge honom en smäll. annika är ett bra vapen. gabriel (dragspels-snubben) var där och spexade loss i sin väst a la startrek. härligt.
haha. sedan sellebussade jag och annika hem och nu sitter jag här alldeles, alldeles ensam. haha.

    
i väntan på bussen - annika är väluppfostrad - framför spegeln ready to party - alla dricker öl, men jag blir pigg av fanta

   
martin leker kurragömma - m, jonas och n myser i soffan - a helluva hand - vi är trötta efter umbrellan

    
partybruds - pannika och jag - nicoles favvohagga är jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

FY vad trött jag ser ut.. ska springa och hänga mig!Jag ser lika trött ut som jag var... flumbarn...

2007-05-12 @ 10:22:29
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: magz

hahah. jag var också trött och helt jävla stirrig i ögonen.

2007-05-12 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0