vår sccccchlagernatt

hm. det här var nog en av de galnaste uppesittarkvällarna på länge. det låg något i luften tror vi alla tre, fördmodligen lite pizzalukt blandat med chipslukt, dipp och lite kroppsliga odörer. typ haha.
 
vi började mysa tidigt i soffan för att kolla på   jovan stördomir som inte hade något vettigt att säga, men låt gå.  nicole var glad och hejade på sverige även om hon tyckte att the ark var lite hopplösa. annika beslöt sig för att blogga lite snabbt innan vi kom igång på allvar. jag var mest seriös av oss alla, så jag gjorde iordning en röstningslista där man kunde rösta på klädsel, låt och framträdande. dags för sverige! hurra. vi hejade på, men det hjälptes inte, för olas "nakenchock" uppskattades bara av de nordiska längerna och england, eller UK, men som nicole sa USA, och efter att jag upprepade gånger sagt USA? reagerade hon och sa nä jag menar england. bra nicole. koll på kartan.  på listan fick bosnien snabbt de bästa poängen och i was happy, fick däremot tjata till mig lite extrapoäng från de andra domarna som satt med mig i soffan.  kvällen fortsatte i rasande tempo och våran självklara favvo (förutom bosnien) var ju ukraina! (håkan!) så underbart roliga, synd att de inte vann. nåja.  vi frossade hela kvällen. chips, smoki och chokladpudding, det blev en enda röra i magen , men schlager är ju bara en gång om året. allt gick väldigt snabbt, ändå började vi spåra ut totalt. det låg något i luften vi var schletna som fan och massa äckelsamtalsämnen dök upp fast dom skriver jag inte ner.nicole var tvungen att surfa runt lite för att återhämta sig lite  jag däremot, var långt ifrån återhämtad och låg bara och degade i soffan och reste mig bara upp när jag var tungen att ta chips. besvikelsen var fet när fel låt vann, vi vaknade till liv direkt och satt helspända till slut var nog annika ändå tvungen att visa sitt missnöje  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0