valborgsbilder

förfesten var på emelies korre på VGs (woho VGs), och pågick typ i allas rum. det var så jäkla mycket folk och hela kvällen var flummig, det kändes som att man hade varit uppe i flera dagar i sträck. det var för mycket människor, för många nya miljöer, men det var skitskoj! ah orkar inte ens riktigt berätta allt, det var en lång dag/natt.

      
inne på emelies rum - pizza i vardagsrummet, alla var rätt hungriga - söta ellen

       
emelie & hennes kompis - ellens nya snubbe som påminner jäkligt mycket om honom - skabbvardagsrum, alla har gått för att sjunga kareoke - fågelungar haha.

      
emelie och jonas står på tur och vi är i max rum, som ÄR den mest renaste rum jag någonsin har varit i, han tog det verkligen som en komplimang vilket han ska göra haha - martin spexar loss med micken - inne på hallands och posen är på g - VGs party, galet med liveband som bara spelade gamla 70tals låtar haha. asgött

 
martin vägrade vara med på bild - posé josé

creeejzi night ahha. och sedan efter partyt slappade jag och nicole i hennes rum i nästan två timmar. och när jag är på väg hem, runt tre, och går nerför trappan så träffar jag på martin och jonas igen som drar in mig i max rum och tvingar mig att sjunga, vilket jag vägrar och sedan sellar jag ner till stationen med martin. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0