tisdagsmys

det känns lite som innan när jag och annika bodde ihop. vi brukade titta på tv rätt ofta tillsammans och även nu sitter hon här hos mig och tittar på desperate housewives medan jag sitter och bloggar. vi är så tråkiga egentligen, som ett tråkigt par haha. men ett tryggt tråkigt par.

jag käkade faktiskt cevape idag och jag tog kort, men jag vet inte, cevape ser så skumma ut så jag vet inte om jag vill att hela världen ska se dom.

     
jag käkade glass med banan, gött - annika vill verkligen bli fotograferad. not - och så tittar hon på DH. blixten är megastark märker jag nu, för det är släckt i rummet, förutom en lampa och ett par ljus.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kände det samma MAGZ.. vi får bli bättre på mys pys stunder!!!

2007-05-02 @ 18:33:25
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Anonym

joo och du.. kunde du inte ta ett FULARE foto.. jag kommer betala tebax!

2007-05-02 @ 18:36:01
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0