tandblekning

jeah. imorrn är det fint väder!

jag köpte sånt där tandblekningskit idag. håller på och bleker tänderna nu. jag är väldigt mänsklig. vet dock inte om jag ska tro på skiten. man har sån ful skena i munnen, man ser helt miffo ut. litesådär skräckfilmsvarning. nä men det jobbiga med skenan är att man ska ha den tio minuter i munnen.

jag skrattar liksom konstant så det är lite svårt att hålla den på plats. dessutom bildas det väldigt mycket saliv i munnnen. dregel varning. usch äckligt. jag bör inte vara så här detaljerad om ni inte ska börja äcklas av mig.

vet inte riktigt om det här kommer att funka. det känns väldigt oseriöst och jag har en känsla av att jag kommer att tröttna på det. men annars kan ni köpa skiten för 150 spänn på kicks.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg blogg!

2007-05-22 @ 01:22:14
URL: http://hysterica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0