systembolag och pevaryl

det finns två roliga reklamer som jag skrattar högt åt. den ena är från systembolaget där den blonda tjejen säger "du kanske inte vill köpa ut åt mig, men då vill kanske inte jag gå ut gymnasiet" med sån äkta upprorisk jag-är-så-vuxen-röst, som man själv använde när man var lite yngre. HAHA. jag älskar verkligen den reklamen, den har verkligen fångat det äkta fjortisbeteendet.

den andra reklamen är från Pevaryl. ni vet den där, där en tjej har på sig hörlurar, hon sjunger något (har glömt bort vad hon sjunger) och så scratchar hon sig där nere, samtidigt som tre snubbar kommer in i rummet och tittar på henne och flinar åt varandra medan hon står och skäms ihjäl. HAHA. jag älskar verkligen den reklamen med. dom lyckas verkligen fånga äktehetskänslan i reklamen.

HAHA. haha. så fort jag tänker på pevarylreklamen så skrattar jag lite för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0