snart är det väl kronofogden som gäller

alla kan göra missar på sitt jobb, men herregud, vissa människor är verkligen helt okapabla till att göra sitt jobb ordenligt. jag är så SUR nu.

var tvungen att ringa det här bredbandsbolaget för att de hade skickat ut kravbrev till mig pga av en obetald räkning som redan var betalt. och medan jag mejlade dom hundra gånger för att tala om detta så svarar ingen på mailen.
dessutom är deras hemsida riktigt svårnavigerad och jag fick leta hur länge som helst efter vilket telefonnummer som helst för att kontakta dom. och stå i kö fick jag göra i tio minuter. herregud. jag blir så upprörd. och telefonsnubben i andra änden är ju inte skyldig, men han tillhör deras jäkla företag så han får faktiskt ta skiten.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan!
Har du någon gång druckit Amé?

2007-05-03 @ 10:43:35
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Anonym

jävla pissspam

2007-05-03 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0