party igår

känner mig lite halvskyldig till att bloggaom gårdagens kväll eftersom den var sjyst.
vi var på helsingkrona med martin, max och jonas. max polare var bandet som skulle uppträda.

det var lite skumt att spendera en fredag någon annanstans förutom på herkan, så jag och nicole kom väl på oss själv flera gånger med att längta efter lite hederlig r'n'b. vi såg väl lite vilsna ut där vi var, men sedan började vi släppa loss lite. haha.

hojfen-josef var även där och tjatade lite om att jag skulle komma på spelningen idag i malmö. det kändes dock inte så lockande med tanke på var den skulle vara haha. och han är sådär en trevlig människa, skitsocial och käck. dom är nog rätt lika allihop.

nja nja. det var inte så många igenkänningsbara människor på helsingkrona igår. kände bara igen de tråkiga tyskorna heike och steffie från reklamkursen.

sedam började det spåra ut lite när martin gick för att hämta ett glas vatten för att sedan skvätta på mig och nicole. inget smart drag eftersom vi var rätt bra på att hämnas på honom.

tjat om efterfester hit och dit, och sedan gick alla ändå hem till sig. martin och jag tog selle ner till stan. han köpte kebab och så satt vi på torget och tjötade. jag hann sukta lite efter herkan, och den hann stänga och en klunga med människor kom ut.

och så var det dags att cykla hem. det var kallt. och massor med polisbilar.

    
vi två - giving the eyeee - jonas och max leker parlekar - bingolottos hittills bästa budskap

   
på väg hemmåt - martins kiiiibab - jag fick agera colahållare - och så plockade jag med mig en liten bukett hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0