nattsyssla

113361-546
man får egentligen inte duscha eller något sådant efter klockan 22 för då sover folk typ. och vattnet hörs inte så mycket egentligen. så hoppas mina grannar har överseende med att jag rakade benen nyss. skulle inte hunnit imorgon.

och medan man rakar benen, en i för övrigt väldigt tråkig syssla, så hinner man tänka en massa grejer. jag insåg hur mycket pengar betyder för mig. om jag ex hade så pass mycket pengar hade jag gått på en sån laserbehandling som tar bort hår för evigt. tänk att slippa raka benen? herregud. och så hade jag gått på professionell tandblekning.
typ sånna smågrejer hade jag gjort.

och den där tandblekningen. hm. jag tycker inte att jag hade så missfärgade tänder, men jag vet inte. den blekte bort lite skit faktiskt. men det funkar nog ännu bättre om man har rejält missfärgade tänder av typ rökning och sånt.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha va kul, jag satt precis och måla tånaglarna och fundera på om ja inte skulle köpa ett träningskort eller motivera mig själv till att ut springa imorgonbitti. Man tänker på lustiga saker när man jag tråkiga saker!

2007-05-22 @ 01:51:47
URL: http://jenla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0