musiken är nog viktigare

det här är helt fantastikt! jag har äntligen fattat hur den där biblioteks-funktionen på media playern fungerar. haha. det är ju bara att lägga i alla låtar och så är alla där inne, och är shuffleknappen intryckt så kommer det låtar som jag inte har lyssnat på evigheter! helt sjukt. jag låter helt megakorkad, men jag är glad iaf. haha.

om jag fick välja mellan att vara döv eller blind så hade jag valt dövheten, för jag älskar att titta på människor. och hade jag fått välja mellen att för alltid titta på tv eller lyssna på musik så hade jag valt musiken. för jag klarar mig ärligt talat inte utan musik. jag gör inte det. om jag så ska till netto måste jag ha mp3spelaren på. det är helt sjukt deppigt utan musik.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag hade ju lätt valt att för alltid kolla på TV för då kan man alltid kolla på MTV eller nån annan musik-kanal när man är sugen på musik! Med andra ord så slipper man välja mellan musik och TV för man får bägge och! smart smart...

2007-05-03 @ 04:20:25
Postat av: magz

ja micke, och förutom att du får LYSSNA på brittan, så får du även SE henne . HAHA:)

2007-05-03 @ 10:28:39
Postat av: Adisa

haha samam här. ajg går itne till netto om jag inte har mp3 spelaren med mig. det knänns så himla långt dit då annars. ahaha och då orkar jag aldrig gå :P

2007-05-04 @ 15:32:36
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0