min lägenhet

jag hade lite tråkigt, så jag tänkte jag skulle bjuda på en liten lägenhetsvisning. min underbara lilla lägenhet som jag älskade från första stund. varje kväll innan jag lägger tänker jag på att det bara är en månad kvar i den, för sen åker jag ju hem.

jaja. vi börjar.
   
precis när man kommer in i lägenheten, jag blir megaglad varje gång jag stänger dörren och låser den, då tänker jag bara aaaaaah det här är mitt, bara mitt. och halsdukarna har jag inte lagt undan än. bästa utsikten över min dyraste ägodel, min data, min älskling, min bitch. och så utsikten. pene vakar över rummet. det känns tryggt.
    
och så lite prylar som hänger och slänger. inne på toan där jag tillbringar en fjärdedel av mitt dygn eftersom jag duschar i flera timmar. i parfymhyllan.

   
min kära blomma som växer lite dåligt. utsikt över redhed och hennes polers. utsikt två. härligt med vägg då slipper man alla skurkar. och så min andra blomma.

   
kvinnorna i mitt liv och jag med dom. några halsband. marilyn vakar över min kyl. ja tack till kuponger.

   
tidningar. läser sex böcker samtidigt så därför tar det sex gånger så längre tid för att läsa ut dom. min anteckningstavla med små lappar, biljetter och dublinvykort. och så lite plugg.

gött.

Kommentarer
Postat av: P-O

Hmm tycker att jag känner igen den där boken till höger i sista bilden. :)

2007-05-12 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0